اختصاص 3 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی شهری خلخال


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی نیاری صبح امروز در جلسه شورای شهر خلخال با تشریح برنامه های شهرداری خلخال در سال 1401 اظهار داشت: امسال 3 میلیارد تومان وام برای طرح بازآفرینی شهری خلخال تصویب و تخصیص یافت. .

وی با اشاره به همکاری گروه های جهادی با شهرداری در سکونتگاه های کم برخوردار از زحمات بسیج و سپاه تقدیر کرد و افزود: 3 میلیارد وام برای توانمندسازی شهرک های کم برخوردار شهرستان خلخال در نظر گرفته شده است.

شهردار خلخال با اشاره به تعریف پروژه از محل وام های داخلی شهرداری به مبلغ 10 میلیارد تومان، ادامه داد: 90 درصد از این پروژه ها تخصیص یافت و 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام لازم برای این پروژه در نظر گرفته شد. خرید قیر

محمدی بیان کرد: 500 میلیون تومان برای تعمیر جاده معابر شهرستان خلخال و 650 میلیون تومان برای جمع آوری آب های سطحی و ساماندهی رودخانه های خلخال شهرستان و این فعالیت ها انجام می شود.

وی با تشکر از فرماندار خلخال برای پیگیری واگذاری معدن شن و ماسه به شهرداری خلخال و راه اندازی آسفالت معدن و جاده سازی و زیباسازی خلخال در هفته جاری گفت: 50 سطل زباله جدید با وام 150 میلیون تومانی برای شهرک های بدون صندوق اختصاص داده شده است.

شهردار خلخال افزود: تجهیزات و امکانات شهرداری خلخال از جمله لودر، بولدوزر و بیل مکانیکی نیاز به تعمیرات اساسی دارد و برای تجهیز شهرداری برای انجام عملیات روزانه نیازمند اعتبار هستیم.

محمدی با تاکید بر اینکه پیمانکار رنگ آمیزی جداول و معابر شهر خلخال انتخاب شده و این کار با قراردادی بالغ بر 200 میلیون تومان در حال انجام است، گفت: توسعه شهر خلخال نیازمند حمایت همه دستگاه ها است. .

انتهای پیام/3463/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید